Meerdere X/Y/Z-Cartesiaanse systemen met riem, tandheugel en -pinion, schroef en hybride handling. Door gebruik te maken van de modulariteit die wordt geboden door het volledige assortiment van onze lineaire actuators (Actuator Line), zijn er zeer aanpasbare Cartesiaanse systemen beschikbaar om te voldoen aan de specifieke behoeften van onze klanten. LAADCAPACITEIT VOLGENS DYNAMIEK Gerapporteerde gegevens moeten worden geverifieerd volgens de toepassing. Neem contact op met onze technische afdeling voor meer informatie.
Het nieuwe lid van de RK MonoLine productlijn is gebaseerd op het rollende geleidingsconcept van de RK MonoLine Z 80, maar verschilt in termen van aandrijvingsconcept: bij de RK MonoLine MT draait de tandriem niet, maar wordt deze aangedreven in het gebied van de geleidingswagen. Daarom spreekt men ook van een Omega-aandrijving. Het bewezen concept van variabele montage voor bijna alle motoren op de markt maakt ook een latere wijziging van de motorpositie mogelijk. De compacte afmetingen zorgen voor hoge snelheden en een hoge positionerings- en herhalingsnauwkeurigheid, vooral wanneer deze wordt gebruikt als verticale as in een multi-as systeem met een mobiel basisprofiel en een vaste wagen/motor. Als horizontale as met nuttige belasting op de wagen zijn echter extreem lange slagen mogelijk. Een andere typische toepassing is het gebruik als uitkragende as.
Het nieuwe lid van de RK MonoLine productlijn is gebaseerd op het concept van de rollergeleiding van de RK MonoLine Z 80, hoewel het verschilt in het aandrijvingsconcept: bij de RK MonoLine MT draait de tandriem niet om, maar wordt deze aangedreven in het gebied van de geleidingswagen. Daarom spreekt men ook van een omega-aandrijving. Hierdoor maakt het bewezen variabele montageconcept het mogelijk om achteraf de positie van de motor aan te passen voor vrijwel alle motoren op de markt. De compacte afmetingen maken hoge snelheden en een hoge positionerings- en herhalingsnauwkeurigheid mogelijk, vooral wanneer het wordt gebruikt als verticale as in een multi-as systeem met een mobiel basisprofiel en een stationaire wagen/motor. Wanneer het als horizontale as met belasting op de wagen wordt gebruikt, maakt het extreem lange slagen mogelijk. Een andere typische toepassing is het gebruik als uitkragende as.